Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Je kunt je bestelling doorgaans binnen 5-14 dagen verwachten. We verzenden onze producten rechtstreeks vanuit de leverancier, waardoor we kosten besparen en jou lagere prijzen kunnen bieden.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In de meeste gevallen worden bestellingen op tijd geleverd. Als er vertraging optreedt, kun je de status van je bestelling controleren via de Track en Trace pagina. Heb je 1 à 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.


Ruilen en retourneren

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Stuur het artikel binnen 30 dagen na ontvangst in originele staat retour, inclusief labels en etiketten. Zorg voor een Track & Trace code bij de retourzending. Na ontvangst van het product bij onze leverancier, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van een Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.


Track en Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Op deze pagina kun je je e-mailadres en je unieke ordernummer invoeren om je bestelling te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Track en Trace informatie wordt beschikbaar zodra je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf, maar er kan enige vertraging optreden.